Stage op de academy en Braai at the beach.

19 september 2013 - Wilderness, Zuid-Afrika

De stage zit er al weer bijna op.
Een bijzondere ervaring!De academie en de cottage zijn omgebouwd tot een “echte receptie” en 7 behandelkamers, waar we allemaal 15 behandelingen konden uitvoeren op onze eigen 5 cliënten.
Naast het geven van releases werd ons ook de rol van receptionist of taxichauffeur toebedeeld; een gezellige drukte!
Iedere cliënt hebben we dus 3 keer gezien en wat bijzonder om te horen wat hun ervaringen waren na de releases!
Zonder uitzondering heeft iedereen positief gereageerd; wat een mooie techniek! Mensen voelen zich beter in hun vel, merken dat pijn en stijfheid verdwijnen en het mooie is dat hun lichaam dat helemaal zelf doet. Fascinerend!

Tussen de bedrijven door hebben we wat groepsfoto’s gemaakt om te proberen de herinnering aan deze speciale tijd en mensen vast te leggen (zie foto’s map studie)

Een ander hoogtepuntje: de braai bij ons (t)huis. We hadden prachtig weer, de entourage is natuurlijk perfect en het eten en het gezelschap ook!
We hebben met zijn allen genoten van een feestje van bijna 12 uur … we durven dus te zeggen dat het erg gezellig was! De foto’s spreken verder voor zich…

De tijd gaat dringen dus we proberen naast school nog zoveel mogelijk andere activiteiten in te plannen.
Bijvoorbeeld: Cloud 9 is een plek waar je een prachtige zonsondergang kunt zien. We zijn er op tijd naar toe gegaan, waarna we onder het genot van een lekker glaasje van prachtige plaatjes konden genieten.
En afgelopen weekend hebben we een wandeling bij Jubilee Creek gedaan. Een prachtige plek om te picknicken en te wandelen door het bos, langs een kabbelend riviertje.

Ondertussen zijn we aanbeland in de laatste stageweek.
Volgende week nog 1 laatste week school, inclusief bonte avond (!), graduation en eindfeest.
We gaan richting afscheid nemen en terug naar onze geliefde familie en vrienden. Gemengde gevoelens dus!

1. Annemieke:
    19 september 2013
    Gemengde gevoelens ..ik begrijp het zo! Het is zo fijn daar, maar het verlangen naar familie en vrienden is er ook. Je zou iedereen mee willen nemen naar Wilderness toch? Laten we samen nog eens terug gaan. Xx
  2. Annemieke:
    19 september 2013
    En natuurlijk veel plezier de laatste week, alvast gefeliciteerd met je graduation, geniet van de feesten!! Ik kijk ernaar uit om je straks weer te zien! Xx
  3. Gardi:
    20 september 2013
    Meisje van harte gefeliciteerd nog heel veel plezier en mooie dagen met elkaar. Ik ben erg benieuwd naar een behandeling...
    Lieve groet Gardi
  4. Dineke en Piet:
    22 september 2013
    Jolanda, van harte gefeliciteerd!
    We hebben je met heel veel interresse en plezier gevolgd.
    groetjes, Piet en Dineke
  5. Cora:
    22 september 2013
    geniet er nog maar even van, veel plezier.

Gr C