Studeren.

25 augustus 2013 - Wilderness, Zuid-Afrika

Een studeerweekend, want de examenweek ligt voor ons!
Daarna zijn we klaar voor de stage van 3 weken waarin we allemaal onze eigen 5 cliënten 3x mogen behandelen. Het was een hele puzzel om alle cliënten in te plannen, maar het is gelukt.
Ik kijk er naar uit om mijn “kunstje’ in het echt uit te gaan voeren, maar het is ook heel spannend! Ben benieuwd hoe de cliënten gaan reageren; op mij als practitioner en op mijn release!

Maar eerst nog de examens!
Gisteren werden we op de Farmers Market door de spreuk van de week nog even fijntjes herinnerd dat we toch moeten blijven genieten, dus we laten de examenstress niet oplopen!
Het weer is fantastisch, dus we zitten met de boeken op het balkon.
Vanochtend een fijne strandwandeling gemaakt, met als onderbreking een heerlijke seafood-platter bij het View, op het terras, zicht op zee, in de zon, met als extra attractie een orka; prachtig!

Lieve allemaal, dank voor jullie berichtjes, kaartjes en mailtjes!
Ik zal het fijn vinden om jullie weer te zien, maar voorlopig geniet ik hier nog volop!

1. Sandra:
    25 augustus 2013
    Je ging toch de winterperiode in?
    Geniet lekker. Laat de orka's en walvissen maar komen.
  2. Gardi:
    25 augustus 2013
    Het is toch niet te geloven dat het leven ook zo kan zijn, wel heel wat anders dan het werken bij de Isala. Heel veel succes, in september komen gaat niet lukken maar dat had je zeker al begrepen. Al vraag ik mij wel af waarom doe ik het niet gewoon, Zeg de boel af en ga. Want het lijkt mij daar prachtig. Ben benieuwd naar de foto's en je verhalen. Als het allemaal niet lukt wat ik zeker niet denk kan je altijd nog schrijver worden...

Dikke kus Gardi
  3. Marja Prinsen:
    25 augustus 2013
    Succes met de examens en de stage!
    Geniet voor de rest nog maar even van al het moois om je heen.

Groetjes, Marja
  4. Betina Osotveen:
    26 augustus 2013
    Heel veel succes met je examens!!!!
  5. Sanne:
    28 augustus 2013
    Wow Jo, wat een verhalen weer! Echt genieten om te lezen. Wat een topstad is Kaapstad he. En wat een bikkels zijn jullie, Lion's head te beklimmen.
    Succes met de examens en geniet van je stage! xxx
  6. Wilma:
    3 september 2013
    lieve Jolanda,
    wat zie je er toch goed uit! En wat een prachtige verhalen. Wil je nog wel terug? Ik kijk wel naar je uit. Succes en heel veel liefs.