Welkom op mijn reisblog!

15 april 2013 - Driebergen-Rijsenburg, Nederland

1. Reislogger:
    15 april 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Sanne:
    19 april 2013
    Leuk Jo, ik ga je volgen!!! En laat ons vooral heel erg meegenieten van al het moois daar oftewel maak ons maar lekker jaloers ;-)! Have fun!
  3. Judith:
    19 april 2013
    Jolanda heel veel plezier toegewenst en ik ga je zeker volgen!
  4. Cora:
    19 april 2013
    En ja ook ik ga je volgen! geniet er van.
  5. Ria:
    19 april 2013
    Hoi Jolanda, het is bijna zover. Misschien is het een beetje eng, maar een spin is enger hoor ;-) ga gewoon lekker genieten! Goede reis
  6. Fimmy:
    20 april 2013
    Lieve Jolanda
    Door omstandigheden heb ik je niet meer getroffen voor je vertrek, helaas.
    Ik wil je een hele fijne tijd wensen in het verre Zuid Afrika!!
  7. Caroline:
    21 april 2013
    Lieve Jo, natuurlijk ga ik dit op de voet volgen. Hoewel een beetje jaloers wil je verhalen natuurlijk niet missen. xxx
    p.s. succes met de bananen !
  8. Annemieke:
    21 april 2013
    Hey meis, ik zie je woensdag nog! Ga je uitzwaaien...X
  9. Alice:
    Hoi Jolanda,

Bijzonder dat je niet meer op je vertrouwde plekje zult zitten. Geweldig dat je dit gaat doen. Ik hoop dat het je alles zal opleveren wat je er van verwacht! Heel veel plezier toegewenst! Ik denk aan je............
  10. Jan Karssens:
    21 april 2013
    Dat wordt dus niet een recreatief reisje, maar een ware studiereis. Fantastisch, het wordt een life event. Ben best wel jaloers. Meid geniet ervan en haal af en toe diep adem en kijk om je heen, Het is daar mooi intens en nieuw.
    Ik ga je volgen, mooie opleiding trouwens.
  11. Petra:
    Hoi Jolanda,
    wat een avontuur! Ik ben erg benieuwd en ga je zeker volgen. De opleiding klinkt goed!
    Geniet!
    Liefs
  12. Janny hornstra:
    22 april 2013
    Jolanda een heel goede reis en baie veel plezier in Zuid Afrika.
    Veel succes met de studie.
  13. Gannah:
    22 april 2013
    He Jolanda,
    Een heeeele goeie reis toegewenst! Veel plezier met je nieuwe uitdaging! Ik hoop echt dat je het zo fijn hebt dat je geen heimwee zal voelen:-))
    knuffels uit Staphorst
  14. Helen:
    10 mei 2013
    Hoi Jolanda,

Ik wens je een fantastische leerzame periode toe in het verre Afrika.
    Ik kijk uit naar al je verhalen. Heel veel succes, en vooral : Geniet!
    Lieve groetjes, Helen