Gearriveerd!

26 april 2013 - Wilderness, Zuid-Afrika

Wilderness, 29 graden (!!!!!!!!)

Voor alle betrokken achterblijvers; ik ben op plaats van bestemming! De vlucht ging prima (wat wil je met 3 stoelen (!) voor jezelf en de lange reis gaf een goede gelegenheid om mijn medestudenten en huisgenoten te leren kennen.

Het huis waar we voor deze tijd mogen verblijven is prima en het uitzicht prachtig! Mijn bed staat voor het raam uitkijkend naar de oceaan. Dat de golven voor een flink achtergrondgeluid zorgen is alleen maar gaaf! Ik zal proberen wat foto’s van toe te voegen zodat het allemaal vanzelf spreekt.

Vanavond begint de BSR-conferentie; goed om even te wennen aan de reden waarom we hier ook weer zijn, want dat zou je bijna vergeten in zo’n mooie omgeving!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marlon Evenboer:
    26 april 2013
    Wat heerlijk! Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Geniet ervan en succes!
  2. Lenidejong:
    26 april 2013
    Geweldig, veel succes op de conferentie met je praatje
  3. Dick Schrijer:
    26 april 2013
    Fijn dat je reis voorspoedig is verlopen.
    Ik wens je heel veel succes en het het is best wel stoer wat je doet.
    Ga er voor en we blijven je in IJsselmuiden goed volgen.

Dick
  4. Annemieke:
    26 april 2013
    Lekker huisje! Heb je ook gezellige buren? 29 graden wat heerlijk! Wij zijn op dit moment de boot van Yvonne naar Zwolle aant varen, 10 graden en regen, heb m'n winterjas en handschoenen aan, Hahaha!! Veel plezier op de conferentie en met de start op de academie....ben helemaal jaloers .....big bug xx
  5. Janny hornstra:
    26 april 2013
    Hallo Jolanda. Wat een prachtige plek heb je. Het gaat winter worden in Zuid Afrika en je zit er bij 29 graden. Bijna zomer in Lemmer haha met 10 graden, eigenlijk wel lachwekkend. Fijne kennismaking en een goed begin gewenst met de opleiding. Erg leuk om je avontuur te lezen. Janny.
  6. Anneloes:
    26 april 2013
    29 graden? Ik ben echt heel jaloers! Wrijf maar in je handjes, hier is het een graad of 10. Fijn dat je een goede reis hebt gehad en leuk om de foto's van je huisje te zien! Laat de foto's van de dolfijnen en walvissen maar doorkomen tegen die tijd! Liefs, x
  7. Jemoeder:
    26 april 2013
    wat eenleuke kamer geniet maar van
    met de katjes is alles goed. ik ga ze straks weer eten geven.
    liefs je moeder
  8. Leoni:
    26 april 2013
    Wat een mooie plek! Genieten! Heel veel plezier en succes.
  9. Miranda ten Brinke:
    Wat een heerlijkheid!!!
    Goede reis gehad en dan wijntje met zo'n uitzicht!!!
  10. Marja Prinsen:
    26 april 2013
    Fijn dat de reis goed verlopen is en wat heb je een mooi uitzicht. Geniet ervan!
  11. Alice:
    27 april 2013
    Ben jaloers. Geweldig. Ben van de week in gedachten met je meegereist! Heel veel plezier toegewenst! Liefs, Alice
  12. Sandra:
    27 april 2013
    Als ik het goed begrijp liggend (over 3 stoelen) de overtocht gemaakt en straks liggend 1e rang kijken naar barende Walvissen. Ik ben niet jaloers.;-) Lekker ruim appartement Jolanda!
  13. Riet en Hans ( ouders Mascha ):
    27 april 2013
    Mooi zeg ! En wat een zee ! Ook nog lekker weer ! Hopelijk is conferentie interessant. (En de opleiding natuurlijk.) Erg leuk om je blog te kunnen lezen.
    Riet en Hans ( ouders van Mascha.)
  14. Anita:
    27 april 2013
    Hey Jolan, wat heerlijk om je verhaal te lezen en dat je reis goed is gegaan, joh wat een prachtige foto's, 'k probeer met mijn ogen dicht het klotsen van de zee te horen! Heb het goed daar, ga voor wat je graag wilt, gun het je en ik.. ik blijf je 'volgen' achter mijn PC, a big hug Anita
  15. Caroline:
    27 april 2013
    Hee Jo, lekker joh en nu genoeg mooie vakantieplaatjes. Ga nu maar eens aan het werk. xxxx
  16. Gretha:
    Hoi Jolanda,
    Dat klinkt allemaal goed. Mooie foto's. Wat een heerlijk uitzicht heb je daar! Ik wens je een fantastische tijd!
    Blijf je graag volgen.
  17. Dineke en Piet:
    28 april 2013
    Hallo Jolanda.
    Wat fijn dat de reis zo goed is verlopen en dat je eerste kennismaking zo positief is. We gaan je zo goed mogelijk volgen. Geniet van Zuid Afrika en succes met de studie.
    Hartelijke groet uit Bennekom.
  18. Karin K:
    28 april 2013
    Hey Jolanda,
    Wat maak je ons jaloers met je mooie foto's en nu al mooie verhalen. Ik vind het super stoer dat je dit allemaal onderneemt en hoop dat je een hele leuke tijd hebt. Geniet er van, ik blijf je zeker volgen.
  19. Marleen Jonker:
    29 april 2013
    Goed om te horen Jolanda, wat heerlijk zeg! Geniet er lekker van en succes!!!
  20. Nynke Renkema:
    29 april 2013
    Jolanda,
    Wat een spannende dag zal dat geweest zijn. De vliegreis, de aankomst, allemaal nieuwe gezichten enz! Hoop dat het nu al een beetje "gewoon" is dat je er bent voor de studie! Veel plezier en tot horens