Kroningsdag!

30 april 2013 - Wilderness, Zuid-Afrika

Iedereen een leuke dag gehad in Nederland?

Wij waren vandaag ook vrij en hadden een Hollands feestje in ons huis. Heel gezellig! De foto's spreken voor zich, denk ik.

Morgen begint de opleiding; ben benieuwd! Ik zal snel laten weten hoe het allemaal is.

PS; ik heb begrepen dat jullie alleen een bericht krijgen als ik een nieuw verhaaltje schrijf, maar ik zal waarschijnlijk vaker ook alleen foto's toevoegen, dus kijk maar wanneer je zin hebt of er foto's zijn bijgekomen.

PS2: ik heb begrepen dat ik volgers van Marije en Mascha, mijn huisgenoten, erbij heb gekregen aangezien zij geen blog bijhouden; welkom! Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

1. Betina Osotveen:
    1 mei 2013
    Super leuk Jo! Zo te zien gaat het er gezellig aan toe daar! Have fun en succes met de opleiding!
  2. Sanne:
    1 mei 2013
    He Jo, wat een onwijs leuke foto's! Volgens mij is het nu al helemaal te gek daar. Dat uitzicht vanuit je bed is te gaaf. Wie kan dat nou zeggen!? De laatste Q-day was erg geslaagd, zonnig en een beetje koud (vooral als ik de temperatuur bij jou lees). Superleuk te lezen en te zien dat jullie het nu al zo naar jullie zin hebben!
    Geniet, x San
  3. Millie:
    1 mei 2013
    Hoi Yool, De eerste foto"s zien er relaxed uit,mag aannemen dat dat ook zo is..... veel succes met de echte start vanuit een toch wel koningsgezind Nederland! Groetjes, Millie.
  4. Riet en Hans ( ouders Mascha ):
    1 mei 2013
    Hoi Jolanda, Ja ontzettend leuk dat we je blog kunnen volgen. Zo kunnen we Mascha ook wat vaker "zien " ! Mooie en grappige foto's ! Ook een verrassing dat we jou gisteren "live" zagen en spraken.
  5. Dini van Eck:
    Hallo Jolanda,
    Je hebt ook genoten van de mooie kroning, prachtige foto's! Het ziet daar leuk uit. Het was daar een gezellige boel met die champagne zo te zien... Geniet maar lekker in Zuid-Afrika en de hartelijke groeten.
    Dini
  6. Hester:
    5 mei 2013
    Ha lieve vriendin,
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt ! Dat gevoel van uitkijkend over de oceaan kan ik me iets bij voorstellen. Ons weekje Kreta zit er bijna op en ik zit nu in Heraklion op een terras met een glas Griekse wijn uitkijkend over de zee richting Grieks vasteland in bijna 30c met nog een paar uurtjes te gaan voordat we weer de lucht in gaan naar huis. Was heerlijk, prachtig weer en genoten van het moiie, vooral westelijke deel van Kreta. Evt volgende keer gaan we de oostelijke kant doen. Dat was nu teveel en te ver rijden. Vooral het buiten leven was heerlijk, zeker na onze koude winter. Nou, geniet lekker daar, veel succes en ik meld me weer! X Hes ps. En ook wij hebben de Kroningsdag gevolgd op tv, was mooi !